De Diemelradweg - Reisverslag uit Wahlhausen, Duitsland van Bert en Daniëlle - WaarBenJij.nu De Diemelradweg - Reisverslag uit Wahlhausen, Duitsland van Bert en Daniëlle - WaarBenJij.nu

De Diemelradweg

Blijf op de hoogte en volg Bert en Daniëlle

25 Juni 2018 | Duitsland, Wahlhausen

Dag 9 Warburg-Oedelsheim 65km.

Wat een super mooie omgeving hebben we hier. We fietsen een prachtig stuk langs de Diemel en hebben bij Trendelburg een burcht bezocht. Lopend naar boven, want de weg gaat 17% omhoog. De rest van de dag is afwisselend klimmen en dalen langs hoge heuvels met bossen. Daar fietsen we (gelukkig) letterlijk omheen. Bij Oedelsheim een kampeerplek met een schuilhut waar we in kunnen koken en zitten. We zitten nu langs de Weser.

Dag 10 Oedelsheim-Wahlhausen 67km.
Ontbijt met een gekookt eitje! Het zonnetje laat zich nog niet heel erg zien vandaag, maar droog weer is ook niet verkeerd. Weer een dag met heel veel bossen. Klimmen loont met prachtige uitzichten.
Het stadje Hann. Můnden is echt een juweel van een stad met heel veel vakwerkhuizen. Hier komen de Werra en de Fulda samen om de rivier de Wesel te vormen. Wij gaan vanaf hier de Werra volgen. Hetzelfde geldt voor Witzenhausen. Je kijkt je ogen uit naar al die mooie huizen. Aangekomen op de camping nemen we een heerlijke schnitzel bij het restaurant.

Alles gaat onwijs goed met fietsen en we kletsen ook wat af samen. Maar we mogen het ook iets rustiger aan doen. Er komen nog genoeg klimmetjes.

Groetjes weer van twee kersenpit spuwende fietsers hahaha

• 27 Juni 2018 - 11:26

Inge:

Wat een kanjers zijn jullie , zo blij om te zien /horen dat het zo goed gaat!Doe rustig aan , pak hè rust af en toe en geniet vooral ! Dikke kus van mij !

• 27 Juni 2018 - 18:26

Valentina:

Hey Jongens,

Wat fijn te lezen dat alles goed gaat en vooral dat jullie lekker genieten van de mooie tochten en de nieuwe uitzichten/ontdekkingen elke dag! En ook nog eens lekker fanatiek bezig

• 27 Juni 2018 - 19:52

Mireille, Paul, Mees En Guus:

Klinkt fantastisch allemaal!
    Toppertjes!
    Kus

• 27 Juni 2018 - 20:26

Jolanda :

Fijn om te lezen dat alles goed gaat.
    Veel succes verder.
    Blijf je volgen

• 28 Juni 2018 - 13:06

Riny:

Wat goed van jullie allebei. Nog steeds lachen op de foto's:) Volgens mij hebben jullie het naar je zin.
    Wij wachten op de volgende mail. Liefs.

• 28 Juni 2018 - 14:25

Arie En Joke:

Fijn dat het jullie zo goed af gaat. Weer of geen weer. Gelukkig nemen jullie ook de tijd om van de omgeving te genieten. Houden zo, want hoe verder je komt, hoe mooier en anders zal alles zijn. Veel fietsplezier!

• 29 Juni 2018 - 16:56

Cora:

Wat leuk om jullie reisverslag te lezen. Heel leuk om te lezen hoe het er in die omgeving uitziet. Lekker eten onderweg hoor ik, snitzels en kersen en lekkere ontbijtjes. Gezellig team zijn jullie, lekker kletsen en ook leuke dingen doen onderweg. Succes de komende dagen.

• 29 Juni 2018 - 19:47

Arie & Monika.:

het gaat lekker zo.
    heel leuk om jullie verslagen te lezen.
    ga zo door,
    Groetjes Monika en Arie