Rustdag Warburg - Reisverslag uit Warburg, Duitsland van Bert en Daniëlle - WaarBenJij.nu Rustdag Warburg - Reisverslag uit Warburg, Duitsland van Bert en Daniëlle - WaarBenJij.nu

Rustdag Warburg

Blijf op de hoogte en volg Bert en Daniëlle

23 Juni 2018 | Duitsland, Warburg

Vanmorgen lekker uitgeslapen tot half 9. Daar waren we wel aan toe. Daarna een heerlijk ontbijtje bij Frau Karin met alles erop en eraan.
3 brötchen, gekookt ei, kaas, worst, jam en een pot thee.
Ons tentje een beetje opgeruimd en om 11 uur naar het centrum van Warburg. Een flinke klim naar boven naar Neu Stadt. Onze fiets bij de grote kerk gezet en langs winkels en supermarkt gelopen. Een rondwandeling gedaan door het nieuwe deel en daarna met de fiets naar Alt Stadt.
Wat een uitzicht vanaf hier boven wouw :)

Om drie uur waren we weer terug op de camping. Allebei even onze ogen dicht gedaan.
Bert in het zonnetje het boek "trappen naar Praag" verder gelezen. (Dit boek hebben we gekregen van Mireille bij ons vertrek)
Wraps gegeten en cup a soup aan de picknicktafel. Tijdens een kopje koffie in café Eversburg de website bijgewerkt en voetbal op de achtergrond. Duitsland-Zweden 2-0. En toen was er flink gejuich te horen vanuit het dal onder ons. Dat was een mooi gehoor!