Het kanaal - Reisverslag uit Flaesheim, Duitsland van Bert en Daniëlle - WaarBenJij.nu Het kanaal - Reisverslag uit Flaesheim, Duitsland van Bert en Daniëlle - WaarBenJij.nu

Het kanaal

Blijf op de hoogte en volg Bert en Daniëlle

19 Juni 2018 | Duitsland, Flaesheim

Wesel-Flaesheim 73km

Vroeg opgestaan vanmorgen en na het ontbijt weer op de fiets. Helm op vanaf vandaag. Veiligheid voor alles.
Onze slogan van deze reis zal zijn: als het goed is....... want we weten wel wat we mee hebben, maar in welke tas het precies zit, dat blijft zoeken.

Door Wesel gereden en bij de Lidl broodjes en koude koffie gekocht. We beginnen weer over de dijk, maar al snel komen de eerste bossen. Temperatuur is lekker en wind is ook nog steeds in de rug. Vanaf Krudenberg fietsen wij een heel stuk langs het Wesel-Dattln kanaal. Immer gerade aus. Onderweg bij een watermolen onze koffie met een koekje. Ja, we zijn zuinig op onze koekjes. De Garmin gaf vanmiddag na 38km aan dat we er nog 999 mogen fietsen!!!
Langs de Haltener Staussee en op zoek naar de camping.
Een chagrijnige man bij de receptie die net voetbal wilde gaan kijken toen wij aanklopte. Plekje ver van de toiletten, dus ook daarvoor de fiets pakken. Wel tafel en stoel die we kunnen gebruiken.
Een enkele campingbewoner komt langs en soms vragen ze waar de reis naar toe gaat. Naar Praag en één man begon toen hard te lachen hahahaha.

Groetjes van ons en tot de volgende Wi-Fi camping weer xxx

• 21 Juni 2018 - 08:27

Yvonne :

Laat ze maar lachen, hij doet jullie vast niet na. Gewoon jaloers
    Mooie tocht verder
    Groetjes Yvonne

• 21 Juni 2018 - 08:43

Jennifer:

Vast nu al een tocht om wederom nooit meer te vergeten!
    Wat een intense foto van jullie samen. Een samenzijn dat niet te verwoorden valt, maar wel in jullie harten zit.

• 21 Juni 2018 - 12:15

Arie & Monika.:

heel leuk om dit verslag te lezen.
    de reis van ons naar Boedapest gaat weer een beetje leven.
    doe je best . veel sterkte mooi weer
    Groetjes Monika en Arie
    P.S wij zijn nog in Uddel en a.s Maandag gaan we door naar Borger ( Drenten )

• 21 Juni 2018 - 18:00

Arie En Joke:

Zo te horen/lezen, gaat het wel lukken met jullie twee. Al bijna een week onderweg en het gaat jullie prima af. Leuk hoor. Geniet van deze unieke reis van vader en dochter. Succes en blijven smeren maar! De rit zal alleen maar mooier en waardevoller worden.

Groetjes vanuit Opijnen

• 21 Juni 2018 - 19:11

Doris:

Hoi Daniëlle en Bert,hebben jullie nog steeds meewind?
    Gaat het ook nog steeds goed met je knieën Bert.
    Ik was 2dagen in Zuid- Limburg,wanneer je daar al die fietsers ziet ,die heuvel op,heuvel af fietsen.Daar lijkt mij niets leuks aan.Blijven jullie maar lekker vlak bezig. Veel succes.Doris

• 22 Juni 2018 - 18:54

Nieske:

dikke knuffel en maak mooie herinneringen