We zijn vertrokken - Reisverslag uit Maurik, Nederland van Bert en Daniëlle - WaarBenJij.nu We zijn vertrokken - Reisverslag uit Maurik, Nederland van Bert en Daniëlle - WaarBenJij.nu

We zijn vertrokken

Blijf op de hoogte en volg Bert en Daniëlle

16 Juni 2018 | Nederland, Maurik

Dag 1
Gouda - Maurik 71 km

Vanmorgen uitgezwaaid door Inge, Fran, Michael, Mireille en Nieske. Na dikke zoenen op weg naar Haastrecht. Zonnetje schijnt en we hebben wind aardig in de rug. Eerste deel van de reis was bijna gelijk met het proefweekend tot aan IJsselstein. Lekker kletsen onderweg en als het lukt naast elkaar fietsen. Koffie gedronken en onze eigen belegde boterham (met lief briefje van Fran) op een bankje in Vianen opgegeten. Fanfare op de achtergrond. Altijd gezellig. Met het fietspontje naar de overkant. Beetje wiebelig, zeker met zo'n zware fiets. Over dijken langs de Rijn naar Maurik toe. Even op zoek naar een supermarkt, stukje om moeten rijden en dwars door de kermis van Beusichem. Daarna laatste stuk naar Maurik. Kampeerplekje gezocht en de tent opgezet. Eerst even die van Danielle en toen de nieuwe tent van Bert. Danielle was sneller met organiseren van haar spullen :) en is toen gaan douchen. Makkelijke maaltijd van salade en broodje. Bakkie koffie gezet met koekje van Yvonne hihi. Onze dagboeken bijgewerkt, wat gelezen en tegen tienen hebben we onze slaapzak opgezocht. Voorlopig allebei geen spierpijn of ongemakken.

• 17 Juni 2018 - 18:32

Henny:

Wauw dat ging goed de eerste dag . En een goed begin is het halve werk.En nog een tip....Begin de dag met een dansje.Begin de dag met ern lach.Want ieder die lacht in de morgen .Die lacht de hele dag!.succes en de groetjes van Hans.

• 17 Juni 2018 - 18:46

Kees:

Goed om te horen, dat de eerste etappe goed verlopen is.
    Laat dat een voorbode zijn voor de rest.
    Geniet!

• 17 Juni 2018 - 19:12

Yvonne:

O wat fijn geen spierpijn, en leuk om het te lezen. Jolanda stuurde me de foto door dus toch uitgezwaaid in Millingen. Succes verder

• 17 Juni 2018 - 19:19

Inge:

Top om te lezen dat het goed gaat, en boffen met het weer. Tot de volgende update . Kus

• 17 Juni 2018 - 19:45

Ton:

Zeker een goed begin en petje af voor Daniëlle 71 km Bert is een oude rot in kilometers vreten. Na 6 weken achter hem aan rijden richting Rome kon ik hem wel uit
    tekenen. Wij zitten inmiddels in Drente voor het laatste stuk van rondje NL. De eerste trein zat wat betreft fietsen vol toen de volgende maar. Betekende extra overstappen wat de nodige spanning geeft, maar al een mooi stukje Drente gezien en Bert de braatworst komt er aan. Nou veel plezier samen, groetjes van Jennifer en Ton.

• 18 Juni 2018 - 17:32

Nieske:

hoi, als het zo door gaat doen jullie met gemak.... succes verder en ik ga lekker eten met Inge woensdag.... want anders zit ze alleen aan tafel..... xx