En hoe ging het toen verder... - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Bert en Daniëlle - WaarBenJij.nu En hoe ging het toen verder... - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Bert en Daniëlle - WaarBenJij.nu

En hoe ging het toen verder...

Blijf op de hoogte en volg Bert en Daniëlle

23 April 2018 | Nederland, Gouda

Vanaf het moment dat we het plan hadden gemaakt, werd er natuurlijk héél véél over de reis gesproken. Begin van dit jaar hebben de voorbereidingen serieuze vormen aangenomen. Ongeveer elke maand komen we samen om door te nemen, wat we moeten regelen en mee moeten nemen enz.

In januari hebben we de lijst uitgeprint met de spullen die Bert mee nam met zijn vorige reizen. Dan kan Danielle globaal zien wat er aan kleding mee kan. Op de kaart van Midden en Zuid Duitsland de route in grote lijnen getekend voor de thuisblijvers.
Danielle heeft een tentje gekregen van Hans! Top!

In maart zijn we samen naar de wandel-en fietsbeurs geweest in Utrecht. Daar hebben we het officiële fietsboekje Fietsen naar Praag gekocht en nog het één en ander aan info over Praag zelf.
Danielle kan de fietstassen lenen van de buren of van Lot en Peter!

In april heeft Bert de fiets en de fietstassen naar Gouda gebracht. Samen hebben we gekeken naar de 1e twee campings in Nederland. Daarna naar de Vrijbuiter geweest voor nog wat kampeerspullen.

In de meivakantie hopen we 2 proef fietsdagen te gaan maken......

• 30 Mei 2018 - 14:15

Jennifer:

Lieve Bert en Daniëlle,
    Nu komt jullie droomreis wel heel dichtbij. Mochten jullie het gevoel hebben dat er iemand achter jullie fietst, dan ben ik dat!
    Heel veel (fiets)plezier samen.

• 30 Mei 2018 - 16:06

Kimberly Van Hulst: