Hoe het allemaal begon?! - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Bert en Daniëlle - WaarBenJij.nu Hoe het allemaal begon?! - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Bert en Daniëlle - WaarBenJij.nu

Hoe het allemaal begon?!

Blijf op de hoogte en volg Bert en Daniëlle

03 April 2018 | Nederland, Gouda

"Papppp, wat zou je ervan vinden als wij samen zouden gaan fietsen?" vroeg ik 2 jaar geleden aan mijn vader.
"Daar moet ik even over nadenken", was zijn antwoord. "Ja, ik denk dat ik dat wel leuk zou vinden!" zei hij na enkele minuten. "En waar zou je dan naar toe willen fietsen?"

Naar Praag!!!

Bert heeft vanaf 2010 al 3 lange fietstochten gedaan.
De eerste keer in zijn eentje naar Santiago de Compostella (2662 km).
De tweede keer samen met buurman Ton naar Rome (2397 km).
En de derde keer naar Zwitserland en terug (2174 km).

Danielle heeft elke reis op de voet gevolgd via Google Maps en Streetview. Ze heeft zelfs zo meegeleefd, dat ze er een keer een nacht lang niet van heeft geslapen, omdat papa geen slaapplek kon vinden tijdens zijn eerste reis door Frankrijk.
"Ik zou willen dat ik een keer als vlindertje mee kon vliegen, om zo een dag mee te maken".

Ja, waarom dan niet een keer vader en dochter samen op de fiets.

En zo is het allemaal begonnen.......

  • 02 Juli 2018 - 08:10

    Theo En Jitske:

    Wow, stelletje bikkels!! Veel succes met jullie verdere tocht!
    Bert , superbedankt voor het mooi en gratis repareren vd motor!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Gouda

Bert en Daniëlle

Actief sinds 04 Mei 2018
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 12143

Voorgaande reizen:

16 Juni 2018 - 14 Juli 2018

Samen naar Praag 2018

Landen bezocht: